pro prodej prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://www.detskafyziomama.cz.
1. Odpovídáme vám za to, že produkty při převzetí nemají vady. To znamená, že v době, kdy jepřebíráte, odpovídáme zejména za to, že:
2. Pokud se vada zboží objeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné. U spotřebního zboží odpovídáme za vady v 24měsíční době. Toto se neuplatní na vadu zboží, pro kterou bylo zboží zlevněno, na obvyklé opotřebení věci jeho používáním nebo pokud to vyplývá z povahy zboží.
3. Naše online produkty nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnouúdržbu hardwarového a softwarového vybavení, popř. nutnou údržbu hardwarového asoftwarového vybavení třetích osob nebo v případě výpadku služeb třetích stran nebo jinýchudálostí, které mohou být i na naší straně. V případě těchto odstávek neodpovídáme zapřípadné škody. Vždy je však obratem řešíme.
4. Reklamaci uplatněte telefonicky, na e-mail: reklamace@detskafyziomama.cz nebo nám ji pošlete dopisem na adresu Bc. Michaela Kačírková, Němčice 298, Němčice, 53352.
5. Dopis nebo e-mail musí obsahovat:
6. Zboží, které podle vašeho názoru obsahuje vadu, zašlete nebo přineste spolu s reklamačnímformulářem na výše uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě vhodně zabaleno, abynedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní.
7. Při uplatnění reklamace od nás obdržíte elektronicky písemné potvrzení (reklamační protokol)sloužící jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu jsou uvedeny následující informace: kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete.
8. Podle své volby můžete požadovat u vady, která je podstatná:
9. U vady, která je nepodstatná, máte nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu.
10. Při uplatnění reklamace nám musíte sdělit, jaké právo jste si zvolili. Změnit volbu bez našeho souhlasu můžete jen tehdy, pokud jste žádali opravu vady, která se ukáže jako neodstranitelná. Pokud nezvolíte právo z podstatné vady včas, máte práva stejná jako při nepodstatné vadě.
11. Pokud prokážeme, že jste před převzetím produktu o vadě věděli nebo ji sami způsobili,nemusíme vašemu nároku na reklamaci vyhovět.12. Vezměte také na vědomí, že nemůžete reklamovat zlevněný produkt z důvodu, pro který je daný produkt zlevněn.
13. Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději do tří dnů. Do této lhůty se nezapočítává dobapotřebná pro odborné posouzení vady. Reklamaci ale musíme vyřídit bezodkladně, nejpozději do30 dnů od uplatnění, pokud se nedomluvíme jinak. Pokud nedodržíme tuto lhůtu, máte právajako při podstatném porušení kupní smlouvy.
14. Zašleme vám písemné potvrzení o přijetí reklamace, datu a způsobu vyřízení reklamace,potvrzení o provedení opravy a o době trvání reklamace, případně zdůvodnění zamítnutíreklamace.
15. Pokud jste spotřebitelem, pak vám náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, proplatíme. O proplacení těchto nákladů nás požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak toto právo zaniká.
V Němčicích, dne 1.3.2022